Wednesday, February 11, 2015

Pilih Tukang Rumah Betul-betul

Salam...ni post marah.kecewa.haiyyaaaaa.ntahlaaaa..nasi dah jadi bubur!

Suami saya hire orang Indon je utk renovate rumah..xde kontraktor2 ke ape...saya sampai pening kepala sbb husben saya cari quotation yg paling paling murah je..3 qtn sebelom ni die reject mahal katanya...dan2 saya dah bising saya ckp mahal xpe asalkan umah cantek n bla2..leh bayangkan la kalo gaduh laki bini ye...last sekali saya tak tau macam mana husben saya accept 1 qtn ni dr indon ni la...rm14,500 je utk renovate belakang rumah tu..dapor dan 2 tandas siap tiles. murah la kot sbb 3 qtn sblm ni sume bagi atas 18K..

Nak dipendekkan cerita kami ni macam dah tersalah pilih tukang!!! warghhhh.tensen dibuatnya..semua bnda buat xkemas.marah suami, dia marah saya balik kata push2 die cr tukang.of cos la push sbb kami menyewa plus byr rumah..huhu..last skali saya kena pikir positif je la skang ni..tgk je nnt more than 14.5K yang akan keluar ni...kami sgt2 xpuas ht dgn tandas..mmg hangen je semalam tgk..sian my baby dlm perot ni.msti stress dlm perot tu.aduhhhhh

pengajaran!
JANGAN PILIH MURAH, PILIH BERKUALITI!
SELALU PANTAU KERJA2 TUKANG ANDA!

No comments:

Post a Comment